pHILOSOPHY

DOTMAKE

DOTMAKE Sports AND SUSTAINABILITY
The sensory sensibility is a key element of DOTMAKE’s conduct as an industrial enterprise. The Company pursues a specific business strategy based on the concept of CEED (Creative, Emotional, Engineering, Design), which describes how sustainability is found where three factors come together. DOTMAKE goal is to create value by acting responsibly towards the world in which it operates, thereby contributing to the sustainable development of society and the economy.

감각적 감성의 산업 기업으로서 그것은 도트메이크의 핵심 요소입니다. 세 가지 요소가 합쳐져 지속 가능성을 발견하는 방법을 설명하는 CEED(Creative, Emotional, Engineering, Design) 개념을 기반으로 하여 구체적인 비즈니스 전략을 추구합니다. DOTMAKE의 목표는 그것이 운영되는 시장에 대해 책임감 있게 행동함으로써 가치를 창출하며, 국제사회와 경제의 지속 가능한 발전에 기여하는 것입니다.

Design:
Monstrous l Powered l Faster

Colors:
Red – Passionate, Challenge l White – Fair, Possible

Wind turbines standing on a grassy plain, against a blue sky.

Everything else may look similar.
However, trendiness cannot be imitated.
That’s differentiation. That’s the motto.
DOTMAKE understands the importance of small differences.
Whatever you want, we will go for it.
Even if it’s a very small thing, it’s different. inimitable.

다른 모든 것은 비슷하게 보일 수 있습니다.
단, 이 감성적 트렌디함은 흉내낼 수 없습니다.
그것이 차별화입니다. 그것이 우리의 좌우명입니다.도트메이크는 작은 차이의 중요함을 이해합니다.
당신이 원하는 것이 무엇이든,우리는 그것을 위해 갈 것입니다.
아주 작은 것이라도 다릅니다.흉내낼 수 없는


Coco’s quote

An existence that can not be relaced by anything. Must always be different.